ثبت نام واحد خردسالان(شکوفه های نور) آغاز شد

واحد خردسالان (شکوفه های نور) از خردسالان ۴الی۷ سال ثبت نام می کند.

روابط عمومی و امور بین الملل موسسه قرآنی تسنیم لنجان اعلام کرد: ثبت نام واحد خردسالان (شکوفه های نور) ویژه خردسالان ۴الی۷ سال در دو مقطع مهد و پیش دبستانی برای سال تحصیلی جدید ۹۴-۹۵آغاز شد.SHEKOFEHA002

یاوری مدیر موسسه گفت: این واحد با بکار گیری نیرو های آموزش دیده و متخصص و فضایی قرآنی ارایه خدمات آموزشی خود را با بهترین کیفیت ممکن انجام می دهد.

این واحدبطور یکساله فعالیت می کند و خردسالان در طول مدت یک سال آموزش های مختلف قرآنی ، مذهبی ،علوم ، ریاضی، خلاقیت و …. را می گذرانند.

یاوری گفت : یکی از شاخصه های مهم این واحد ارایه آموز ش های کاربردی و انگیزشی به خردسالان است که پس از تمام شدن آموز ش های موسسه این فرزندان خوب ، ادامه دهنده آموز ش های قرانی باشند و ایجاد انگیزه قوی داشته باشند .

تا کنون این واحد توانسته است بسیاری از خردسالان آموزش دیده خود را در حال تحصیل در مدارس شاهد و موفق استان و شهرستان شاهد باشد و این دستاورد خوبی برای این واحد محسوب می گردد.

همچنین مدیر موسسه گفت: این واحد اقدام به برگزاری اردو های فرا وان در طول سال می نماید تا علاوه بر آموزش های دورن واحدی آموزش های میدانی و محیطی خود را با ارایه این آموز ش ها تکمیل نماید .

البته لازم به ذکر است که مادران و پدران خردسالان نیز از اولویت های آموزشی ما هستند و آموز شهای مختلف مهارتی نیز به خانواده ها توسط موسسه ارایه می شود.

یاوری در پایان گفت: ثبت نام تا آخر شهریور ادامه دارد و می توانند علاقه مندان به آدرس : اصفهان-زرین شهر- خیابان شهید بهشتی-خیابان ملاصدرا-خیابان ایثارگران-مسجد امام موسی کاظم(علیه السلام) مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های ۰۳۱۵۲۲۷۳۸۰۹ تماس حاصل نمایند و از روند ثبت نام آگاهی پیدا نمایند .

منبع : موسسه قرآنی تسنیم لنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک عنوان را درج کنید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.