معرفی طرح های آموزشی موسسه قرآنی تسنیم لنجان

معرفی-دوره-ای-وب

 

آموزش های ارایه شده در موسسه قرآنی تسنیم لنجان مطابق با آخرین استاندارد های آموزش قرآن و معارف اهل بیت (علیه السلام) در کشور برگزار می شود .

این آموزش ها هم بصورت حضوری و هم بصورت غیر حضوری (آنلاین و ارایه بسته های آموزشی غیر حضوری) برای علاقه مندان برنامه ریزی و اجرا می گردد .

معرفی دوره هاو سطوح مختلف آموزشی موسسه قرآنی تسنیم لنجان:

click

* آموزش های عمومیآموزش-های-عمومی-وب

* آموزش های متوسطهآموزش-های-متوسطه-وب

* آموزش های عالی    آموزش-های-عالی-وب

* آموزش های تخصصیآموزش-های-تخصصی-وب

*طرح های ویژه           آموزش-های--طرح-های-ویژه-وب-

* آموزش محاسبات ذهنی (چرتکه)           Untitled-55png

این سطوح به گونه ای برنامه ریزی شده است که هر مخاطب در هر سطح و سواد و دانش قرآنی و معارف اهل بیت(علیه السلام) که قرار داشته باشد می تواند در روند آموزش ها قرار بگیرد و بطور منظم و برنامه ریزی شده سلسله مراتب پیشرفت را طی نماید.

وقتی شما در یکی از رشته های قرآنی که علاقه مند باشید شرکت نمایید موسسه برای شما بطور ترمی برنامه ریزی مینماید و شما می توانید بعد از مدت مشخص بالاترین آموزش های رشته مربوطه را ببینید و گواهینامه های پایان دوره را برای هر ترم اخذ نماید .

همه آموزش های ارایه شده برای هر سطح و مقطع سنی در سطوح تعیین شده ارایه میگردد و برخی از این دوره ها پیش نیاز هایی دارد که تا پیش نیاز آموزشی توسط مخاطبان  گذارنده نشود و یا در آزمون های مربوطه با موفقیت نتواند دوره را طی نمایند سیستم آموزشی موسسه اجازه ورود به سطوح بالاتر و مقاطع و دوره های آموزشی بالاتر را نمی دهد .

سیستم آموزشی موسسه همانند یک دانشکده برنامه ریزی شده و میتواند نقطه عطفی برای مخاطبان باشد .شما می توانید برای اطلاع از آموزش های هر سطح بر روی سطوح اعلام شده کلیک نماید تا به صفحات مربوطه راهنمایی و هدایت شوید .

در صورتیکه مدیر و مربی قرآن می باشید می توانید با عضویت در سایت از مزایای معرفی آموزشها نظیر سرفصل های آموزشی و دیگر نکاتی که مورد نیاز شما می باشد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک عنوان را درج کنید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.