آزمون طرح ۱۴۴۹ در شهرستان لنجان برگزار شد

طرح قرآنی ۱۴۴۹ بزرگترین رویداد قرآنی کشور در تابستان ۹۴به  کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موسسه قرآنی تسنیم لنجان : آزمون بزرگترین رویداد قرآنی کشور که در تابستان ۹۴ اجرا شده با اجرای آزمون در روز جمعه ۹۴/۶/۱۳ در موسسه قرآنی تسنیم لنجان به کار خود پایان داد.آزمون-1449سال94

یاوری مدیر موسسه تسنیم گفت: در شهرستان لنجان نیز این موسسه به عنوان یکی از برگزار کنندگان طرح ۱۴۴۹ توانست تعداد مصوب شده قرآن پژوهان برای حفظ سوره یس را آموزش دهد و قرآن آموزان این موسسه در آزمون کتبی شرکت نمودند.

این آزمون با استقبال خوب قرآن پژوهان برگزار شد و افرادی در این آزمون شرکت کرده بودند که درمقاطع تحصیلی نهضت سواد آوزی تا کارشناسی و از نوجوانان ۱۳ ساله تا خواهران ۶۰ ساله همگی با شور و اشتیاق در حوزه امتحانی حضور داشتند.

یاوری اظهار کرد : نتایج این آزمون توسط اتحادیه اصفهان اعلام خواهد شد و افرادی که نمره ۲۱ از ۳۰ را کسب کرده باشند گواهینامه حفظ سوره یس  برای آنان صادر خواهد شد.

وی گفت: از آنجا که برخی از افراد توانایی نوشتن نداشتند در این آزمون نتوانستند حضور یابند که مسئولان برگزار کننده آزمون در سالهای آتی  باید تدبیری برای این مشکل داشته باشند تا اقشار مختلف بیشتری بتوانند در این آزمون ها حضور یابند .

یاوری در پایان یادآور شد: حفظ سوره های کوچک بهتر از حفظ اجزا می باشد و افراد لا اقل یک سوره را در این طرح یاد می گیرند و وقت بیشتری هم دارند و شاید با این طرح بتوانند سوره های مختلف را حفظ کنند و امیدوار هستیم این موسسه بتواند در سالهای آتی تعداد بیشتری از مخاطبان را جذب این طرح نماید .

منبع: موسسه قرآنی تسنیم لنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک عنوان را درج کنید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.