بایدقاری برجسته خواهردرشهرستان لنجان داشته باشیم!

شهرستان لنجان ظرفیت معرفی خواهران قاری در سطح کشور را دار است.

روابط عمومی و امور بین الملل موسسه قرآنی تسنیم لنجان اعلام کرد:درمراسم توجیهی طرح آموزشی صوت و لحن پایه قاریان خواهردر شهرستان لنجان توسط یاوری مدیر موسسه قرآنی تسنیم لنجان اعلام شد ، شهرستان لنجان ظرفیت معرفی قاریان توانمند و برجسته را در سطح کشور دارا است و لی از این ظرفیت ها به درستی استفاده نشده است.و متاسفانه نتوانسته ایم قاریان موفق به کشوری معرفی نماییم.talash00

یاوری گفت: این موسسه قرآنی با توجه به رسالت خود جهت ارایه آموزش های تخصصی برای مخاطبان خود دوره آموزشی صورت و لحن پایه را ویژه خواهران برنامه ریزی و اجرا خواهد کرد.

وی در این مراسم ضمن تشکر از اینکه خواهران علاقه مند به قرائت قرآن در رشته های ترتیل و صوت و لحن بطور جدی حضور داشته اند درخواست داشت با سعی و تلاش مسیر سخت را به آسانی سپری کنند و از نا ملایمات و سختی هایی که پیش روی آنان می باشد دلسرد نشوند .

همچنین وی گفت : دوره آموزش صوت و لحن پایه دارای ۲۰ جلسه آموزشی صوت و لحن وتجوید میباشد و از ابتدا تمام موارد بصورت قدم به قدم با بهر گیری از دو استاد برجسته اصفهانی این دوره اجراءخواهد شد .

وی همچنین اعلام کرد: تمام محتوی های آموزشی از جمله کتاب و لوح های فشرده مورد نیاز بصورت هدیه به شرکت کنندگان در دوره اهداء خواهد شد .

مخاطبان شرکت کننده در طرح از نحوه برگزاری روش ارایه شده در سطح بسیار استقبال کردند و این امر را آرزوی دیرینه خود دانسته و از مدیران و دست اندرکاران اجرای این طرح قدردانی کردند .

وی در پایان اعلام کرد: این دوره بصورت عموم انشا الله برنامه ریزی خواهد شد که علاقه مندان به صوت و لحن بتوانند حضور خوبی داشته باشند و به قبول شدگان در پایان دوره نیز گواهینامه صادر خواهد شد .

علاقه مندان به شرکت در این دوره آموزشی می توانند با شماره تلفن تسنیم: ۰۳۱۵۲۲۷۳۸۰۹ تماس حاصل نمایند و از نحوه ثبت نام و روند اجرایی آگاهی کامل پیدا نمایند .

مهلت ثبت نام و حضور در طرح آموزشی تا ۱۰ شهریور اعلام شد.

آدرس حضوری برای ثبت نام : اصفهان-زرین شهر-خیابان شهید بهشتی-خیابان ملاصدرا-خیابان ایثارگران-مسجد امام موسی کاظم(علیه السلام) 

منبع: موسسه قرآنی تسنیم لنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک عنوان را درج کنید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.