وقتی وب سایت جدید موسسه قرآنی تسنیم افتتاح می شود!

وب سایت جدید موسسه با امکانات فراوان افتتاح شد.

روابط عمومی و اموربین الملل موسسه قرآنی تسنیم لنجان اعلام کرد:سایت جدیداین موسسه با امکانات فراوان افتتاح شد.tasnim00435

این سایت که با موضوع قرآن و معارف اهل بیت(علیه السلام) فعالیت می نماید سعی دارد که با استفاده از ظرفیت های ویژه متخخصان در قالب های مختلف اقدام به اطلاع رسانی و خدمات رسانی نماید.

چشم انداز این سایت مبنی بر هم افزایی موسسات و فعالان قرآنی برنامه ریزی شده و در جهت ارتقای دانش و مهارت های مخاطبان قرآنی خود گام برداشته است و با اجرای طرح یکپارچه سازی این مهم را انجام خواهد داد.

سایت جدید موسسه تسنیم تلاش دارد که کلیه خدمات موسسات و مخاطبان علاقه مند به فرهنگ و قرآن کریم و اهل بیت (علیه السلام) را بصورت آنلاین و بصورت مجازی انجام دهد تا علاقه مندان به حضور در فضای مجازی و با بهره گیری از این تکنولوژی فوق العاده بتواند در تحقق شعار موسسه «تلاشی فراگیر برای نهضتی قرانی در سطح جهانی» سهیم باشند.

البته این آرزوی ما است!

امید است که متخصصان و فعالان فرهنگی و قرآنی کشور با مشارکت در تولید محتوی این موسسه را یاری نمایند ،تا شاهد رشد سریع این سایت در بین جامعه فرهنگی و قرآنی باشیم .

ما متتظر شما هستیم تا شما را به جامعه چند میلیونی قرآنی معرفی کنیم….!

علاقه مندانی که تمایل به همکاری با این سایت را دارند می توانند درخواست خود را ارسال نمایند تا پس از تایید مشخصات آنان فضایی در اختیار آنان قرار گیرد تا بتوانند نوشته های خود را در سایت با نام خودشان منتشر نمایند .

این سایت شامل بخشهای زیر می باشد:

معرفی تسنیم،آموزش مجازی ،ثبت نام ،اخبار،رسانه تسنیم،فروشگاه هدیه و…دیگر بخش های متنوع و مورد نیاز جامعه قرآنی.

یک نکته بسیار مهم است: که در حال حاضر کنار شما دوستدار قرآن  بودن و کمک کردن برای رسیدن به خواسته های قرآنی شما در فضای مجازی یکی از اولویت های کار می باش.

از همه شما عذر خواهی میکنیم اگر هنوز سایت بطور کامل بارگذاری نشده فقط می خواستیم به شما بگوییم که برای شما چه برنامه هایی داریم و از همین ابتدا دست ما را بگیرید و کمکمان بکنید.

تشکر از همه شما دوستان خوب تسنیم .

منبع: موسسه قرآنی تسنیم لنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک عنوان را درج کنید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.