کسب عنوان برترین وب سایت آموزش قرآن کریم توسط موسسه تسنیم

«برگزیدگان نخستین جشنواره اتقان معرفی شدند»

روابط عمومی و امور بین الملل موسسه قرآنی تسنیم لنجان اعلام کرد: برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه‌های مکتوب دیجیتال قرآنی کشور، همزمان با میلاد امام رضا (ع) معرفی شدند، این درحالی است که جشنواره از اواخر فرودین ماه همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) توسط اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور آغاز شد و در همه مؤسسات قرآنی، سازمان‌ها و نهادهای قرآنی کشور و دانشگاه سراسر کشور و با همکاری مؤسساتی همچون تبیان پیش رفت.و وب سایت www.etasnim.com موسسه قرآنی تسنیم لنجان توانست در این جشنواره صاحب کسب عنوان سوم وب سایت های آموزش قرآن کریم شود.medals

بیش از ۱۲۰ اثر به مرحله داوری وارد شد و در چهار بخش نشریات مکتوب، نرم‌افزارهای قرآنی، صفحات شخصی اینترنتی و وب سایت‌های برتر آموزش قرآن مورد داوری قرار گرفتند.جوایز برگزیدگان جشنواره شامل یک هدیه ویژه، هدیه نفیس، لوح نفیس به همراه یک جلد قرآن است و برگزیدگان جشنواره در آئین پایانی طرح رحله تجلیل خواهند شد.

یاوری گفت:در بخش نشریات مکتوب: نشریه مسیرمصیر منتشرشده توسط مؤسسه پیامبر اعظم (ص) ساری، نشریه موج عصر توسط مؤسسه بقیه‌الله (عج) اصفهان و نشریه نورالمبین توسط بنیاد قرآن همدان، به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم بخش رسانه‌های مکتوب را به خود اختصاص دادند.

در بخش نرم‌افزارهای قرآنی نیز به ترتیب نرم‌افزار اعجاز خاتم و سایر نرم‌افزارهای ارائه شده از بنیاد ختم قرآن مجید، رتبه نخست، نرم‌افزار نستوه از مؤسسه منهاج، رتبه دوم، نرم‌افزار اتوماسیون اداری مؤسسات قرآنی از مؤسسه یاران انتظار سبز رتبه سوم را کسب کرده و مؤسسه میثاق نوین نیز به عنوان شرکت خصوصی فعال در زمینه تولید نرم‌افزارهای قرآنی مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش صفحات شخصی اینترنتی نیزصفحه اینترنتی مکتب النور وصفحه اینترنتی کتاب آسمانیو صفحه والحمد  حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش وب‌سایت‌های برتر آموزش قرآن نیز وب‌سایت موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل‌بیت (ع) ، رتبه نخست و وب‌سایت مؤسسه التبیان و وب‌سایت مؤسسه اصحاب الثقلین اراک  به صورت مشترک در رتبه دوم و وب‌سایت مؤسسه تسنیم لنجان به نشانی: www.etasnim.com و وبلاگ موسسه مائدهبه صورت مشترک رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

همچنین موسسه میثاق نوین به عنوان شرکت خصوصی فعال در زمینه تولید نرم‌افزارهای قرآنی و موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان به عنوان شرکت فعال در زمینه تولید نرم افزارهای قرآنی تلفن همراه، سازمان اوقاف و امور خیریه برای وب‌سایت راسخون و نشریه وحی و شورای عالی قرآن برای نشریه نبأ، به عنوان سازمان‌های برتر در حوزه نشر دیجیتال و مکتوب قرآنی معرفی شدند.

یاوری اظهار کرد: این موسسه قرآنی از زحمات تمام دست اندرکاران این جشنواره قدردانی کرد و گفت با توجه به رویکرد دیجیتالی نمودن این موسسه این نقطه شروعی خوبی برای موسسه محسوب میگردد و امید وار هستیم در جشنواره های آتی کسب مقام های بالاتر را بدست آوریم و بتوانیم آموزش های دیجیتالی موسسه را با ارتقای بهتری به جامعه قرآنی و فرهنگی کشور معرفی و ارایه نماییم.

و این جشنوراه کمک بسیار خوبی به ارتقای وب سایت و محصولات موسسات در ابعاد مختلف خواهد نمود که در صورتی که اگر با حمایت و برنامه ریزی اجرا شود می تواند آثار و برکات بسیار ارزنده ای را در بر داشته باشد و این ابتکار خوب را باید به فال نیک گرفت و آرزوی سطح ارتقای این جشنوراه را در ابعاد کمی و کیفی داشت .

همچنین در پایان گفت: این موسسه با تشکیل کارگروه فضای مجازی ارتقای سطح دانش و تخصص استفاده از فضای مجازی و تولید محتوی آن در حال بررسی و اجرا می باشد و امید واریم با این کارگروه بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم.

منبع: موسسه قرآنی تسنیم لنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک عنوان را درج کنید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.