فرم درخواست ختم کنندگان قرآن،صلوات و ادعیه

یکی از طرح های این موسسه قرآنی طرح ملی سهام معنوی ستایش می باشد که بصورت کشوری اجرا می شود.

در این طرح افرادی که تمایل دارند کار خیر انجام دهند ثبت نام می شوند و بسته به نیات آنان اقدامات خیر خواهانه انجام می شود.

یکی از طرح های ملی سهام معنوی ستایش برگزاری ختم قرآن، ختم صلوات و  قرائت ادعیه به نیابت از افراد می باشد .

در این طرح از افرادی که تمایل داشته باشند ثبت نام بعمل می آید و افرادی که هویت فردی و توانایی آنان شناسایی شود ختم های سفارش شده به آنان واگذار می گردد.

به همین منظور این فرآیند برای اطمینان از هویت افراد بوده و هیچ ضمانتی برای واگذاری سفارش وجود ندارد و داوطلبین توجه نمایند که ثبت نام در این طرح به هیچ عنوان تلفنی انجام نمی شود و افراد فقط بایستی از طریق وب سایت اقدام به ثبت نام نمایند.

خواهشمند است این مطالب را بدقت مطالعه نمایید و بعد اقدام به ثبت نام کنید:

تذکرات مهم:

۱-افرادی که از طریق وب سایت ثبت نام نمایند می توانند در این طرح شرکت نمایند

۲-ثبت نام در وب سایت برای موسسه هیچ تعهدی برای واگذاری سفارشات ندارد و موسسه در زمان معین و تعداد واگذاری ها مختار می باشد.ودر هر زمان که صلاحیت اخلاقی و قرآنی افراد تایید نگردد مختار به حذف افراد از واگذاری ختم می باشد.

۳-ثبت نام کنندگان بایستی فقط خودشان اقدام به انجام سفارشات نمایند و حق هیچگونه واگذاری به غیر را ندارند.

۴-افراد متقاضی باید توانایی قرائت صحیح در حد فصیح خوانی و یا قرائت سطح ۴ که مورد تایید سازمان دارالقرآن می باشد  را داشته باشند.

۵-افراد بایستی در آزمون صحت قرائت شرکت نمایندو هزینه مربوط به آزمون را پرداخت نمایند و این هزینه عوت داده نخواهد شد  و گواهینامه مربوطه را اخذ نمایند.

۶-متقاضیان متعهد می شوند در زمان مقرر و یا مکان معینی که تعیین شده است سفارشات را انجام دهند

۷-تمام مشخصات ارسال شده بدرستی تکمیل شود

۸-ثبت نام تلفنی در این طرح انجام نخواهد شد پس خواهشمند است از تماس تلفنی برای ثبت نام جدا خود داری نمایید.

۹-این موسسه بصورت رسمی به شماره ثبت ۱۴۸ زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می نماید و به عنوان موسسه برتر قرآنی در سال ۱۳۹۳ و به عنوان اولین موسسه دانش بینان کشور در حال فعالیت می باشد درصورتیکه نیاز به آشنایی بیشتر دارید از صفحه ارتباط با ما تمام مشخصات و فعالیت های موسسه آشنا شوید و بعد اقدام به ثبت نام نماییدو پس از ثبت نام در وب سایت هیچ گونه عذر و بهانه ای از افراد مبنی بر عدم آشنایی ، عدم مطالعه و… پذیرفته نمی باشد و این موسسه تعهدی برای این موضوع ندارد.

۱۰-ثبت نام در این طرح اجباری نمی باشد

۱۱-برای اینکه روند اجرایی اعتبار سنجی شما انجام شود نیاز به صرف زمان و هزینه می باشد لطفا برای اینکه امتحان نمایید و یا اینکه ما را تست نمایید اقدام به ثبت نام ننمایید.

۱۲-به افرادی که مشارکت بیشتری در دریافت سفارشات ختم ها داشته باشند و موسسه را معرفی نمایند به عنوان کاربر ویژه شناخته می شود و ۶۰درصد سفارشات به خود فرد واگذار می شود.

۱۳-درصورتیکه شما به عنوان ختم کننده در شهر ویا روستای خود مشغول به کار هستبد بهتر است برای اینکه اطمینان افراد بیشتر به شما جلب شود سفارش دهندگان ختم ها را به این موسسه هدایت نمایید تا علاوه بر اینکه روند اجرای دریافت و واگذاری و اهداء هدیه ختم ها راحت تر می باشد شماهم یک گام موثر در گسترش این طرح ملی برداشته اید.

۱۴-کسانی که در دوره های آموزشی ما شرکت می کنند و در این طرح نیز عضو باشند متناسب به دوره به آن ها سفارش ختم ها واگذار می گردد.(پس در یادگیری دوره های آموزشی نیز کوشا باشید.)

۱۵-سن مجاز به شرکت در این طرح ۱۸ سال به بالا می باشد

۱۶-تحصیلات مهم نمی باشد

۱۷-ازآنجا که ما سعی داریم این سفارشات به افراد نیاز مند واگذار شود در صورتیکه شما درآمد خوبی دارید در این طرح ثبت نام نکنید و اگر تمایل به شرکت در این طرح دارید گزینه عدم دریافت هزینه را بزنید تا طرح های دیگر از شما استفاده شود.

۱۸-توجه داشته باشید اگر شرایط ختم قران را ندارید ونمی توانید موارد قرائت و نیات افراد را رعایت کنید به هیچ عنوان ثبت نام ننمایید .تا مشکلات دنیایی و اخروی برای شما بوجود نیاید.

۱۹- فقط برای پاسخگویی از طریق ایتا اقدام کنید.و ازتماس تلفنی خودداری کنید .

۲۰-هرگونه پاسخ در خصوص هزینه واریزی برای ختم ها فقط بعد از اعتبار سنجی شما انجام خواهد شد.

۲۱-ارسال تمام مدارک و مستندات خواسته شده در ایتا توجه شود بعد از ارسال فیلم پاسخ شما داده می شود.

۲۲-با دقت تمام موارد را بخوانید چون در صورت عدم اجرای موارد ثبت نام شما انجام نخواهد شد و این موسسه هیچ گونه مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.

۲۳-هر فرد باید بطور جداگانه ثبت نام شود و با شماره مخصوص به خود به شماره ایتای موسسه پیام ارسال شود به ثبت نام های گروهی که با یک شماره انجام شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.و مجدد افراد باید ثبت نام کنند.

۲۴-شرایط قاری برای ختم قرآن( شرکت در آزمون گواهینامه سطح ۴ -معادل سازمان دارالقرآن الکریم ) می باشد که باید ( تلفظ حروف، وقف و ابتدا، لحن و تجوید رعایت گردد) اگر شما نتوانید این موارد را رعایت کنید در آزمون قبول نخواهید شد و ا ین موسسه هیچ گونه مسئولیتی در قبال شما ندارد . در ضمن این که شما قاری، حافظ ، مربی و… نیاز به انجام آزمون را دارید و بایستی در این آزمون قبول شوید .

۲۵-پس از واریز وجه بایستی فیلم مربوطه و اعلام واریزی به شبکه های ا جتماعی اعلام شده در فرم ارسال شود و تا آن زمان موسسه هیچ کاری برای ثبت نام شما نمی تواند انجام دهد چون فرآیند ثبت نام بسیار راحت می باشد.

۲۶-پس از ثبت نام قطعی شما برای شما پیام تایید می آید که مطابق با موارد خواسته شده اقدام کنید و روند ثبت نام خود را تکمیل نمایید

۲۷-هر گونه بی احترامی و… باعث مسدود شدن کاربر می شود و هیچ گونه همکاری موسسه نخواهد داشت

۲۸-یکی از شاخص های مهم واگذاری ختم ها داشتن اخلاق قرآنی است که در روند همکاری در هر مرحله رعایت نگردد موسسه با قاری قطع رابطه خواهد کرد.

۲۹-توجه شود که شما ضامن ختم ها هستید و بایستی با دقت نظر این کار  انجام شود که سفارش دهندگان با خیال آسوده این سفارشات را واگذار می نمایند.

۳۰-توجه شود و قبل از واریز هر گونه وجه تمام موارد با دقت مطالعه کنید در صورت اشتباه هیچ گونه وجهی عودت داده نمی شود.

نحوه ثبت در طرح

۱-واریز مبلغ صدور گواهی صحت قرائت(یاد داشت کردن شناسه واریز)

۲-ضبط فیلم از قرائت خود در حد یک دقیقه از تلاوت خود( از سوره شورا)

۳-تکمیل فرم ثبتنام هر نفر مجزا با یک شماره تلفن مخصوص به خود فرد (به شماره تکراری برای نفرات ثبت نام انجام نمی شود)

۴-منتظر تایید ثبت نام پس از ارسال تمام موارد خواسته شده (تا تکمیل اقدامات خواسته شدهپاسخی داده نمی شود)

همکاری با موسسه تسنیم

ثبت نام افراد متقاضی

خواهشمند است از طریق فرم زیر اقدام به ثبت نام نمایید تا پس از تایید هویت و توانایی شما برای واگذاری سفارشات تماس حاصل گردد.

اقدامات مهم و به ترتیب برای ثبت نام:

۱-شرکت در آزمون صحت قرائت 

۲-تکمیل فرم ثبت نام 

در صورت قطعی بودن ثبت نام اقدام به پرداخت هزینه نمایید چون به هیچ عنوان این هزینه قابل عودت نمی باشد.

پرداخت هزینه برای صدور گواهینامه صحت قرائت تکمیل فرم تقاضای ثبت نام

 

ثبت نام کارآفرینی قرآنی

  • برای درج تاریخ تولد روز ماه و سال کامل نوشته شود. مانند:۱۴۰۰/۰۱/۰۱
  • حتما باید ازاین شماره فایل ها ارسال گردد و متعلق به خود شما باشد.
    درصورتیکه هر کدام از تخصص های زیر را دارید بصورت کامل توضیح دهید
  • لازم بذکر است:۱- بصورت فیلم باشد و از صفحه ای که قرائت می کنید فیلم بگیرید و قرائت کنید و در شبکه پیام رسان واتس آپ فیلم خود را به همراه معرفی خود ارسال کنید /شماره تلفن ما در ایتا ۰۹۲۱۶۴۷۱۷۸۵ می باشد سپاس از همکاری شما
    در این طرح ها به کلیه افرادی که با ما همکاری می کنند در فواصل زمانی ماهانه یا بصورت فصلی یک جزء یا یک حزب برای سلامتی امام زمان(عج) و تعجیل در فرج آن حضرت ختم قرآن و یا ختم صلوات واگذار می شود و همه افراد متعهد می شوند در این طرح بصورت داوطلبانه شرکت کنند
    برای تایید صحت قرائت قرآن شما برای داوری و صحت قرائت شما مبلغی، دریافت می شود . خواهشمند است برای اینکه ثبت نام شما نهایی شود حتما هزینه را پرداخت کنید.با تشکر//////// لازم بذکر است پس از نهایی شدن مشخصات و ارسال فرم خودکار به صفحه پرداخت هدایت می شوید. همچنین پس از واریز هزینه به هیچ عنوان هزینه ای عودت نخواهد شد .پس با دقت نسبت به تکمیل فرم و پرداخت هزینه اقدام نمایید. سپاس از توجه شما
  • Date Format: MM slash DD slash YYYY
    من متعهد می شوم که تمام پاسخ های ارسالی بدرستی و با دقت کامل تکمیل شده است وتمام قوانین و مقررات موسسه را می پذیرم. همچنین تمام مسئولیت عدم اجرای سفارشات و صحیح خوانی را می پذیرم و پاسخ گو در پیشگاه خداوند متعال و سفارش دهنده خواهم بود. توجه داشته باشید که باید هزینه ثبت نام را پس از واریز با شماره ۰۹۲۱۶۴۷۱۷۸۵ در ایتا به همراه فایل فیلم قرائت شده ارسال کنید تا قرائت شما مورد ارزیابی قرار گیرد در غیر این صورت ثبت نام شما اعمال نحواهد شد.عدم توجه به این موضوع متوجه شخص ثبت نام کننده خواهد بود.
    (طبق مقررات موسسه افراد عضو ختم قرآن در دریافت ختم قرآن خارج از موسسه و دریافت هدیه ختم قرآن مجاز نیستند و شرعامجاز نمی باشد) و من معتهد می گردم که از هیچ مکان دیگر و حتی شخصا اقدام به دریافت ختم قرآن با دریافت هدیه انجام نمی دهم و در این صورت به موسسه اعلام می کنم و خارج می شوم
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

توجه 

ممکن است که واگذاری سفارشات بدلایل مختلف از یک هفته تا یک سال طول بکشد لذا درصورتیکه عجله دارید ثبت نام نکنید

سفارش ختم قرآن

2 thoughts on “فرم ثبت نام ختم کنندگان قرآن

    • موسسه تسنیم says:

      سلام
      متشکر از شما دوست عزیز
      همکاری با موسسه راه های مختلف دارد
      که از لینک هایی که در سایت وجود دارد برای هر اقدام جدا گانه ثبت نام کنید
      التماس دعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک عنوان را درج کنید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.